Logowanie

Oferta dla firm i instytucji

Rachunek bieżący

Aby założyć rachunek bieżący należy dostarczyć następujące oryginały dokumentów:

  • zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP;
  • zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji statystycznej REGON;
  • inne dokumenty, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów, np. KRS


Wykaz wymaganych dokumentów w rozbiciu szczegółowym znajduje się w pliku poniżej.

 

pdf-icon

 

Wymagane dokumenty

 


Opłaty związane z rachunkiem:

Opłata jednorazowa za otwarcie rachunku bieżącego wynosi 20,00 zł

  • Opłata za prowadzenie rachunku - 23,00 zł miesięcznie
  • Polecenie przelewu w formie papierowej 2,00 zł sztuka /bez ZUS/
  • Polecenie przelewu ZUS w formie papierowej 3,50 zł sztuka
  • Oprocentowanie rachunku 0,01 %


Rachunek bieżący z dostępem internetowym:

Dostęp do rachunku jest opcją pozwalającą zarządzać rachunkiem podstawowym przez internet 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Tu zawsze jesteś pierwszy w kolejce.

 

Aby uzyskać dostęp do rachunku internetowego wystarczy pobrać wniosek (dostępny na dole strony lub pobrać od pracownika w Banku) oraz uzupełniony i podpisany dostarczyć do banku.

 

Opłaty związane z rachunkiem:

  • Prowadzenie rachunku internetowego tylko 2,00 zł miesięcznie
  • Listy haseł jednorazowych (100 haseł):

- odebrane osobiście w Banku 2,00 zł
- wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem 7,00 zł

  • Przelew wychodzący złożony przez internet tylko 0,50 zł sztuka
  • Przelew złożony przez internet na rachunek w naszym Banku 0,00 zł

 

Depozyty zgromadzone w naszym Banku gwarantowane są przez BFG.

bfg

  

 

Bankofon - informacja o stanie rachunku na telefon

 

Usługa ta umożliwi każdemu sprawdzenie przez telefon (stacjonarny lub komórkowy) wysokości salda na rachunku oraz poda ostatnie operacje na rachunku.

bankofon small

 

Bankofon to:

- dostęp do rachunku 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

- wygoda - niezależnie od miejsca pobytu możesz otrzymać aktualną informację o stanie rachunku

- oszczędność czasu - nie musisz przychodzić do Banku, aby kontrolować stan środków na rachunku.

 

 

Bank nie pobiera opłat za udostępnienie usługi. Jedyny koszt jaki ponosi klient to opłata za połączenie  lokalne pobierana zgodnie z taryfą operatora telekomunikacyjnego.

 

 

SMS Banking - dostęp do rachunku przez telefon komórkowy GSM 

smsbanking

SMS Banking zapewnia dostęp do usług bankowych za pośrednictwem telefonu GSM z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon klienta. Usługa taka jest zgodna z aktualnymi tendencjami w świadczeniu usług bankowych i w znacznym stopniu uatrakcyjnia ofertę produktową banku.

  

SMS Banking umożliwia przekazanie informacji o:

- zmianie salda na rachunku w momencie wystąpienia operacji,

- stanie salda na rachunku,

- kwocie wolnych środków,

- ostatnich operacjach na rachunku,

- może zastąpić akceptację przelewów w IB zamiast dotychczasowej listy haseł jednorazowych


Informacje przekazywane na telefon klienta w postaci komunikatu SMS przekazywane są:

- w odpowiedzi na SMS wysłany przez klienta do Banku,

- w wyniku powstania operacji na rachunku klienta (parametrycznie można określić czy SMS jest wysyłany po każdej operacji, po operacji Winien lub Ma),

- codziennie o określonej porze 9:00, 13:00, 16:30 (podsumowanie dnia)

 

Opłaty związane z SMS Bankingiem (w skali 1 miesiąca kalendarzowego)

- za wysłanie do klienta od 1 do 20 SMS cena 0,20 zł za sztukę SMSa,

- powyżej 20 SMS - 4,00 zł opłata stała

 

Szczegóły w placówkach  Banku.

Ostatnia aktualizacja strony: 01 sierpnia 2017 r.

„Drogi Użytkowniku. Nasza strona www przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu tworzenia statystycznej informacji o odwiedzinach stron oraz dla potrzeb przechowywania dla użytkownika danych niezbędnych do logowania. Możesz wyrazić na to zgodę lub nie korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z Internet Bankingu. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Polityka Cookies.